شناسهٔ خبر: 173324 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ایمن سازی محور زرند- راور با انعقاد توافقنامه پروژه لکه گیری و روکش آسفالت

اصلاح نقاط پرحادثه در محور‌های مواصلاتی به طور مستمر در دستور كار راهداری استان کرمان قرار دارد. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با بیان اینکه توافقنامه پروژه لکه گیری و روکش آسفالت زرند به راور منعقد شده است، گفت: این محور یکی از مسیرهای حادثه خیز شهرستان زرند محسوب می‌شود که اقدامات ایمن سازی آن در دست انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، علی عبداللهی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان با بیان این مطلب که توافقنامه پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت زرند به راور منعقد شده است، گفت: این محور یکی از مسیرهای حادثه خیز شهرستان زرند محسوب می‌شود که اقدامات ایمن سازی آن در دست انجام است.

عبداللهی مدت زمان اجرای این طرح را یک سال عنوان کرد و افزود: مبلغ اولیه پیمان حدود ۴۵۵ میلیارد ریال از اعتبارات ملی در نظر تامین شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان افزود: اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ای و آشکارسازی نقاط پرتصادف به عنوان یکی از روش‌های کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی تردد است که شناسایی نقاط پرحادثه در دستور کار این اداره کل قرار دارد.